En HEL natt!!!

Alltså... den här lilla skrutten sov sig igenom hela natten - från midnatt till halv sju, inte ett pip!
Jag är i chock... har inte sovit en hel natt sedan någon gång början på 2014 & hade väl i mitt stilla sinne tänkt att det vore trevligt om det kunde hända någon gång innan 2024... Så det här var en MYCKET positiv överraskning som Tor bjöd på! Efter frukosten somnade han dessutom om, så jag kunde köra skypedate med Sussie, sen låg glad unge i baby-gymmet & viftade sig trött & nu snusar han sött igen. Inser att jag borde löpa till sängen, försöka få in ett par timmar till, men kan typ bara med att sitta & titta på kotten med tacksamhet i hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0