Baby milestones...

Idag är en stor dag i Tors lilla liv. För det första hittade han verkligen sina fötter för första gången & det har roat honom något helt enormt. Sen vände han sig även från mage till rygg till min stora förvåning & förtjusning. Det här med "tummy time" har nämligen inte varit Tors melodi. Så fort jag lagt honom på mage för att öva nacken har vi gått från glad baby till baby som ser ut som om jag använder mig av honom som en voododocka. Totalt skriksammanbrott som inte går över förrän han legat på rygg igen. Men idag så - först flygplansläge & så FLIPP över på rygg. Blev så till mig att jag bara skrek rakt ut & klappade händerna som en annan galning. Hade absolut förstått om kotten blivit livrädd & aldrig gett sig på det hela igen, men tydligen var jag rolig så han har flippat runt en handfull gånger till, till glada skratt från oss båda!

Kommentarer
Postat av: Jo

Wow! Fötter och flipp på samma dag! Inte dåligt =) Jag var med när en annan förstagångsmamma fick se sitt lilla barn flippa = högt glädjetjut

Svar: Japp - det var en händelserik dag igår! :) Paul jobbade hemma, så det var perfekt timing också!
& skönt att det inte bara är jag som blir SÅ himla glad för den här typen av rätt små event. :)
Ida

2015-03-26 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0