Solstråle!

Det känns som om våren äntligen har kommit även hit till Kanada - fy sjutton vad februari var kall! Nu gjorde det ju i & för sig inte så jättemycket att jag var tvungen att sitta inne, det är inte direkt så att jag i nuläget stressar ihjäl över Beach 2015... Men det är hemskt skönt med lite sol i ansiktet & faktisk värme i luften - för att inte tala om fågelkvitter! Hade typ glömt bort hur det lät! Nu är problemet bara den här väldigt slaskiga, grusiga, geggiga övergångsperioden tills dess att vagn fungerar igen. Har aldrig vågat mig ut med Tor i babybjörnen, men andra föräldrar kånkar ju runt på små nallebjörnshuvade individer hela tiden så jag får väl helt enkelt ta mig i kragen & "utsätta" Tor för den risken!
Solstrålen & hönsmamman - så kan vi väl sammanfatta vår lilla tajta duo just nu!

Kommentarer
Postat av: sandra

Så himla fin han är!

Svar: Tack, vad gullig du är - blir så glad!
Ida

2015-03-11 @ 23:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0