En handfull Tor...

De senaste dagarna har Tor varit lite... eh... "challenging" kan vi väl säga. Det är en av alla dessa tillväxtspurter som spökar & det gör att litet barn går igenom den ena lilla krisen efter den andra. Idag till exempel - Tor ville inte sitta i famnen eller bäras, men inte heller träna på att gå eller ligga ner på golvet själv. Det blev liksom sammanbrott konstant & hela tiden. Tillslut la jag mig helt enkelt ner på golvet tillsammans med honom & så låg vi där i en hög - jag lyssnandes på podcast (bästa Adam & co - ligger lite efter & fick världens bästa överraskning i & med att Carin da Silva slutade) & Tor klättrandes fram & tillbaka över mig. Men ni vet, hänga på golvet är ju okej ett tag men kanske inte en hel dag så tillslut tog jag tag i projekt "få ut litet barn på promenad". Skrikfest - men tillslut gick det & jag fick till & med på Tor årets nya vantar från farmor!
Med tummarna i tummarna! Kände mig lite lätt euforisk där ett tag - tills Tor stack in vanten i munnen & slet av den med hjälp av tänderna... Otacksamma unge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0