Do you want to build a snowman?

Det kom ju lite snö under natten så när kottarna sov middag stack jag ut & bankade ihop en snögubbe. When life gives you lemons and all that... Så fort de vaknat till blev det alltså overallpåtagning (vilket straff) & sen släpade vi ut dem för lite rolig utomhuslek. Det gick sådär. Jag hade tänkt mig att de skulle tycka att snögubben var jättekul...
Men för det första stod de bara där vi ställt dem, noll runtpulsande. För det andra var de livrädda för snögubben...
Hjälpte inte att jag joinade & försökte peppa på deras nivå - kottarna var inte imponerade.
Sen trillade Tor & Paul följde upp med att visa ett helt uselt föräldraomdömme genom att försökta roa med snöbollskrig & träffade Tor i ansiktet...
& sen gick vi av förklarliga skäl in & här stannar vi nog till maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0