Kex-odjuret!

Jag vet att jag borde vara stöttande, uppmuntrande & hjälpsam när det kommer till Paul & hans svenska. Speciellt som han verkligen försöker lära sig. Men tidigare idag föll jag på samtliga punkter, jag bara gapskrattade åt honom. Tor fick nämligen en liten cookie monster docka av Sandra när hon var här & den har nu blivit gosedjur nummer två som kotten bryr sig om. Tidigare idag hängde kakmonstret på en hylla som Tor inte kunde nå, så han stod nedanför & pekade. Paul går fram, plockar ner dockan & ger den till Tor samtidigt som han leverar följande guldkorn "Here Tor, here's your kex-odjur". Känner lite att jag aldrig kommer att kunna gå tillbaka till det gamla vanliga "kakmonstret" igen - kexodjuret är liksom för bra för att inte användas!

Kommentarer
Postat av: Jo

Haha! Stackars Paul =) Väldigt söt docka!

Svar: Jättegullig & perfekt eftersom vi tänkte oss ett cookie monster tema på Tors rum. När det nu blir av...
Ida

2016-02-22 @ 07:03:22
Postat av: veronica

Hihihi jag dör av skratt! :D Tyckte det var ett jättebra namn och roligt tänkt av Paul! :)))

Svar: Ja det går liksom inte att INTE skratta åt kex-odjuret! :)
Ida

2016-02-22 @ 09:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0