Vi har en liten ost-tjuv i huset!

Lärde mig något nytt idag, Tor når numera upp till köksbordet så pass bra att han kan sno saker. Idag blev det en bit whiskey cheddar...
& jag bara "Men Bobo, inte stjäla ost! Här, ge till mamma så får du ett smörgåsrån istället!". Det bytet föll så platt. Tor stenvägrade & nöp åt om osten så att knogarna vitnade. Kände att det inte var en fajt jag ville ta, så där kvart i sju på kvällen, så han fick sitta där & knapra. Så kär var osten att han la den i sin lilla IKEA-vagn när han var klar. Försökte nappa åt mig den från vagnen, men då blev liten GAAALEN - osten skulle ju ut på tur. Först en 7-8 varv runt huset senare lyckades jag smuggla ut den... Happ, så nu blir det till att flytta upp allt i huset ytterligare en nivå!

Kommentarer
Postat av: Jo

Är han SÅ stor nu? Herrejistes.

Svar: Galet eller hur?! Armarna räcker dessutom osannolikt långt så det gäller att passa på typ allt!
Ida

2016-01-12 @ 14:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0