En dag imorgon...

Herrehjälp vad vissa dagar är jobbiga. Idag var det en sån där dag då jag kände att Tor kanske ändå är "adoptera bort material". INGET fungerade över huvud taget. Det började med en gammal klassiker - baby får tag på torrfoder. För ni vet...
& som vanligt blev Tor GALEN när vi grävde ut torrfodret. Sen rullade det på - han ville inte läsa samma bok som Daisy, inte äta lunch, inte sova, inte sova, inte sova. Ungen höll sig vaken fram till klockan tre på eftermiddagen (trots otaliga försök att lägga honom) & det var ju en liten pers som jag gärna klarat mig utan. Det var som att spendera dagen med ett bi som precis sett hela sin kupa plundrad på honung. Han var i princip konstant skitarg. Sista timmen på dagen fick han i alla fall till & var glad - vilket är en himla tur, annars hade jag nog varit frestad att ta mitt pick & pack & dra även fastän det är snöstorm ute. Suck. Hoppas, hoppas, att morgondagen blir bättre för just nu sitter jag liksom bara & tomstirrar ut i luften. Känns som om hjärnan gått ett par varv runt i en köksmixer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0