Sorry but not sorry...

Det är ett tag sen Tor förstod att man kan räkna till olika saker & ting, men han har lite att jobba på om vi säger så. Oftast låter det så här när han räknar för sig själv:
 
One, five, six, ten, more cows!
 
Det där "more cows" kan i & för sig bytas ut mot olika saker & ting, "more kex" exempelvis. Vilket jag kanske känner är lite lättare att uppfylla... Han har nämligen en tendens att få more-biten att låta lite som en order & även om vi har en rätt stor trädgård är den inte kompatibel med 10+ kor. Ikväll när det var dags att sova ställde han ett annat krav som inte heller kändes helt genomförbart.
 
Tor - five, six mjölk! Six mjölk mamma.
Moi  - Eh... Alltså, nej Tor, mamma har bara två mjölk.
Tor (knackar mig på bröstet med sin mjukiskanin som han kallar Kexin) - six mjölk?
Moi - Sorry, det finns bara två.
Tor (bryter ihop totalt & bara vrålar) - SIX MJÖLK!!! Kexin, Tor, SIX MJÖLK!
 
Alltså, sorry but not sorry Tor. Det är ju fint att du vill dela med Kexin, men  mamma kan inte förse er med tre var. Jag vet att det för ett tag sen cirkulerade bilder på en kvinna med tre bröst - men jag tror att det varit svårt att få tag på en kirurg som varit pigg på att klämma in ytterligare tre...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0