Vurpa & den första huvudfotingen...

Lilla skrutten trillade så himla eländigt när vi var ute & gick idag, jättestor blåtira på ögat - liksom en blå vindruva under ögat. Det är ju sen gammalt, men fy sjutton vad ont det gör i mammahjärtat när de trillar så där - man hade ju gjort vad som helst för att kunna ta smällen istället för dem. Men innan dess hade vi himla trevligt, rullade ut en stor tapetvåd & lät Tor gå loss med pennorna & titta vad han knåpade ihop! 
Jag ska erkänna att jag varit lite dålig på att rita med Tor, har liksom inte tillräckligt bra tålamod när det inte bliiir något. Men han har kunnat rita cirklar i ett par månader nu, så jag har ansträngt mig & lagt fram papper & penna oftare än vad jag gjort innan i hopp om att han ska ta det ett steg längre & så smällde han till med den här lilla gubben idag! Det är värt lite fredagsbubbel känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0