Gårdagens behållning...

var att jag kunde styra upp en lunchdejt med min supersöta kompis Sandra som jag har känt pinsamt länge (jupp, jämt år=åldersnojja. Blir bättre i augusti då jag fyller udda, förhoppningsvis...). Knölade i oss sjukligt mkt indisk mat & maratonpratade. Skönt att umgås med ngn som kan hela ens historia & som man inte behöver sitta & förklara en massa 'bakgrundssaker' för. Travade sedan hem till henne så att jag skulle få se hennes lägenhet (fortfarande avundsjuk på vardagsrumsfönstret!) & jag blev fotad till hennes 'wall of fame' i min röda Hilfiger kappa & röda läppar (thanks to Dior).

Så, trotts att jag misslyckades kapitalt med mitt mission för dagen gjorde det inte så himla mkt! Dessutom ägnade Magnus & jag tillbakaresan åt att övertrött kasta fram knasiga ideér till vår nyårsfest. Är så nöjd med vissa av de planer som jag lyckats driva igenom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0