I miss my home...

Som i Toronto då. De visade ett klipp på nyheterna häromdagen (pga snökaos, gissar på att det var extra, super, horrible sticky snow denna gången eftersom det inträffade 600 bilolyckor) & sedan fick jag ett mail från Vik = klippt, major Toronto abstinens. & det är ju inte precis som om jag kan få mig ett fix här heller. Funkar liksom inte riktigt att pallra sig ombord på en skånetraffikenbuss & bege sig in till Malmö.Triangeln är inte riktigt lika exciting som Young Street... Lite roligt är det dock med tanke på att jag en gång i tiden tyckte att Malmö var sjukt stort, läskigt &  opersonligt!  Fniss! Japp, en gång i tiden panikade jag  ur för saker som att ta bussen  mellan Lycksele &  Älvsbyn (byte av buss  typ två gånger, mkt  skrämmande!) & att flyga på egen hand... Oh, no no no. :)

Things change!

Kommentarer
Postat av: brother

Det kan ju ha nått att göra med att man faktiskt är 5år en gång i livet,.. Annars är man ju bara patetisk!

2007-12-18 @ 19:52:36
Postat av: Ida

Jo men detta var ju typ när jag var 15!!! Fatta! Gud så hemskt. Ibland blir man ju lite mörkrädd för hur patetisk man var...

But now...

2007-12-19 @ 01:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0