I'm a genius!

Jag är så stolt över mig själv just nu! Tyckte att det gick någorlunda bra under presentationen (15 min som skulle sammanfatta hela mitt projekt) men var inte riktigt säker på hur jag framstod eftersom jag var liiite lätt trött efter att ha suttit uppe & fipplat med min PP till kl tre (började med den kring 8-snåret igår...). Anyway, har precis fått min feedback från min prof. & jag fick ett A i betyg! Oki, inte ett A+ men med tanke på att jag de facto inte skrivit klart mitt arbete än & att jag tåtade ihop ALLT (skära ner arbetet till att passa tidsramen, fixa alla bilder & layouten, upplägg...keep going...) igår så är jag mkt, mkt nöjd med mig själv!

Nope, of to lunch! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0