Jag googlar...

flygresor. Mestadels för att jag har mördande tråkigt men också för att jag vill resa någonstanns under 'Reading week' i februari. Funderar lite på Mexico eller Kuba, hade varit så kul att åka till Franco-land & sippa pina colada & köpa upp mig på hemtillverkat jox (som i armband & handväskor, inte egenrullade jointar) i en vecka! Fast det är klart, man kanske skulle dra iväg till ett ställe som erbjuder en möjlighet att förkovra sig lite... Peru? Ett är säkert, jag tänker INTE åka till Colorado tillsammans med Rob & hans tokiga klättrarkompisar. Ice-climbing is not my cup of tea... Sooo, I need a partner in crime. Någon som är sugen på att dra ut på ett litet miniäventyr? :)

Är öppen för att åka västerut också, Hawaii hade inte varit helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0