My favourite place...

Tänkte bara att jag skulle lägga upp en bild på mitt favoritrum i huset - 'The breakfst room'. Här tillbringar jag nästan all min tid hemma. Jag är i princip fastvuxen där! Troligtvis kommer Isolde alltid att förknippa mig med det rummet, termokläder (har bunkrat på mig supervarma underställströjor från MEC eftersom det är så kallt), gigantiska mängder te (börjar nästan ledsna!!!) & doftljus...

image205 
Just nu är jag inne på ett 'Holiday' ljus med doften 'Butter Rum Icing', me like!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser riktigt mysigt ut!!! Hur känns det för att åka hem över jul? Kram!

2007-12-06 @ 23:07:43
Postat av: brother

aaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaa-aaaah!

2007-12-07 @ 00:45:46
Postat av: Ida

Det kanns lite kluvet faktiskt. Langtar naturligtvis efter att fa traffa alla (& jag ser verkligen fram emot att fa dricka glogg, ata vortbrod & pressa gravlax!) men samtidigt kommer jag att sakna Rob & Vik & Toronto. Tror att det kommer att bli lite svart att 'justera om' till svensksmastad/hala...

2007-12-07 @ 01:22:05
Postat av: Ida

Hur var det i Sthlm forresten? Fortfarande E's wonderboy?

2007-12-07 @ 01:22:57
Postat av: brother

jävligt skönt, fritid var nyckelordet! hade inte så mkt inbokat och en kom inte så jag runt och lyssnade på winnerbäck konstant i 3 dagar. Siv och sture var såklart lika gästvänliga som vanligt och bjöd på vin och en liten likör till kaffet, of course. Spenderade 2 timmar med att spela gitarr på jam och brände typ 250 spänn på sms till melle. åh, och sen blev det lite guinness innan hemfärden!

2007-12-07 @ 02:18:08
Postat av: Ida

Ah, liten likor till kaffet... Har inte druckit alkohol pa evigheter men imorgon sa smaller det! 5 pm ska arbetet lamnas in & sedan...

Jam? 250:-? Melle? Trodde att ni bara skulle ga pa balen tillsammans... Har du skaffat flickvan utan att tala om det for mig ar du dodens (eller rattare sagt, du kommer att vakna upp som ett urverk 07.00 under hela julen)...

2007-12-07 @ 02:38:55
Postat av: brother

Du får ju komma tillbaks till Europa så man kan prata med dig! Men wow, vilken jävla chock, du kommer väcka mig med feliz navidad fockin' vareviga dag! (har aldrig hänt förut!)

2007-12-07 @ 15:04:56
Postat av: Ida

WHAT!!! Meeeeen du kan ju inte skaffa flickvan utan att tala om det for mig!!!

2007-12-07 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0