Så mkt att göra...

Shit. Varför är Magnus & jag så oerhört  dåliga på att göra saker & ting i tid? Ikväll ska vi ha middag för en sex, sju personer & hur mkt har vi fixat hitintills...? Har  försökt få ungen att kliva upp en gång men han mummlade bara ngt i sömnen så jag gav tillfälligt upp eftersom jag  också var för trött. Nu har jag dock knölat i mig frukost & kan hög på socker ta itu med det hela igen! Jag tror att han ska få njuta av antingen 'Feliz navidad' eller 'Jag mötte Lassie'...

Hehehe!

Återkommer efter matshopping & systembolagetbesök med en liten 'årskrönika'. Nördigt jag vet, men, men...

Kommentarer
Postat av: Jo

Gott Nytt År gumman! Hoppas er fest blir lyckad och att ni har en fantastisk kväll =)

2007-12-31 @ 14:09:08
Postat av: Ida

Oh thanks darling! Det har varit väldigt lyckat so far! Just nu är jag apfull & lyssnar på Depeche Mode, me love!

Kraam!

2007-12-31 @ 22:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0