Best party ever!

Oh, shit vad kul jag hade igår! Galet, galet, galet! Allt var roligt! Bästa receptet för att få vintertrött & deppig Ida på solskenshumör = crazy party med 400 gayman i läder! Jag kom in i lokalen, tittade mig omkring & sprack upp i ett leende som hotade att dela av mitt huvud i två! Tävlingen var sjukt underhållande med 'minimalwear' som en av de absoluta höjdpunkterna. Min favorit vann inte men lyckades iaf roffa åt sig Mr Congeniality priset! Det bästa med själva programmet var killen som stod för underhållningen, så duktig på att spela gitarr & sjunga & sjukt vältränad! Allt han sjöng översattes dessutom på teckenspråk - låter töntigt men killen som gjorde det var också dansare (mkt fitt) & det var bland det coolaste/vackraste jag sett. Efter detta brakade festen igång. & vilken fest sen... Helt galet! Var som att kastas in i en mix av Blue oyster bar (polis skolan filmerna ni vet) & Village People mixat med galet beat. Bästa ögonblicket var när de satte igång ABBA följt av Madonnas mix, moi bara skrek! I detta läge hade jag sparkat av mina skyhöga klackar för att kunna dansa optimalt men när de första tonerna dunkade igång försökte jag febrilt satta på mig dem igen = blir upplyft från golvet av två killar som sätter på mig skorna, snurrar runt mig & allt är bara glamm, glamm, glamm! Kom hem vid halv fyra (festen höll på till 6 men efter att ha dansat non stop i 4.5 h var V & jag bara tvugna att åka hem), trött men mkt mkt lycklig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0