Tröst shopping...

Jäklar vad mkt pengar jag har bränt nu. Vill inte ens börja summera ihop vad det hela landade på. Så nu är jag både fattig & ful... Suck, livet är hårt. Men, men jag har iaf tak över huvudet & flygbiljetter heeem! Jepp! Har bokat in mig på sisådär en miljon flyg & kommer efter diverse mellanlandningar att dimpa ned i Lund den 12 December kring lunchtid (knack, knack)! Så prepare era glammigaste out fits & shoppa upp er på bag in boxs för här kommer moi!  

Oh, förövrigt vad ska jag plocka med mig tillbaka? Lönnsirap & Burt Bee's?

Jo, kan knappt vänta!

Kommentarer
Postat av: brother

Vad roligt! Blir du kvar i Lund eller fortsätter du hem direkt? (ma)

2007-11-21 @ 21:13:13
Postat av: brother

köp gurka, vi har en liten bit kvar så vi klarar oss ett tag iallafall

2007-11-21 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0