Det var dumt...

Kvällen blev ingen hit om man säger så. Alldeles för många blev misärfulla & folk uppförde sig som idioter. Att vissa betedde sig som de gjorde kan jag ta men jag är grymt besviken på en del andra, el mer exakt en speciell person. Sure, alkohol gör en dum i huvudet men det finns vissa gränser som jag tycker att man kan försöka hålla sig till. Var så arg att jag ville gråta när jag kom hem & även om jag älskar Megha så kan hon ibland ha ett aningen för analytiskt sätt att förhålla sig till saker. Ofta bra, men igår behövde jag en kram. Det gör jag i viss mån idag med men Rob är i Montreal så det är bara att bita ihop & försöka skaka av sig det.   

image146

Matt & Megha innan allt blev konstigt...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Här kommer en kram från mig!

2007-10-28 @ 10:35:01
Postat av: Ida

Tack! Massa kramar till dig med! Hur gick det med skoterkorkortet forresten?

2007-10-28 @ 16:11:30
Postat av: Sandra

Jo det gick bra! Ganska lätt. Men kul var det, samt att det var nyttigt. Livräddningen var nog bäst, nog bra att kunna. Funderar på om man ska gå någon fortsättningskurs på det, intressant.

2007-10-28 @ 16:36:37
Postat av: Ida

Grattis!
Det tycker jag att du ska gora! Kom ihag att alla kurser som man gar i livraddning etc ar ngt som man ska skriva upp pa sitt cv, ser bra ut & ar en tillgang!

2007-10-28 @ 17:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0