Jag tror...

förörigt att det finns en mkt god chans att jag & Megha kommer att bli bästa vänner. Inte bara för att vi har kul ihop, skrattar hysteriskt åt avbrutna klackar (fråga inte...) & för att vi båda är lika glömska, flamsiga & tramsiga utan för att vi har en gemensam 'fiende', flickan i källaren... Vårt hus har en lägenhet i källaren & i den bor det en främmande tjej, jag säger främmande eftersom varken jag el Megha någonsin sett människan (däremot har vi hört konstiga dunkar & skrik därifran). I vilket fall, Isolde var borta i helgen så vi stannade uppe lite längre & pratade + att vi gick ut i lördags. Pga detta fick vi en mkt sur lapp instucken under ytterdörren. Jag hade fattat det om vi festat som tokar hela helgen & bjudit in en massa folk men det var bara vi två & en enda kväll som vi pratade länge (alltså, normal samtalston, inga skrik eller hysteriska utbrott)... Nope, dont like her at all! Men, det har iaf fört mig & Megha närmare varandra. I fall att jag någonsin gifter mig så är ett av kriterierna just det att vi har en gemensam fiende. På så sätt har man alltid ngt att prata om. Det är dock viktigt att välja ngt som består, du vill inte att det gemensamma hatobjektet trillar av pinn efter en sisådär 10 år & du helt plötsligt inser att det var det enda ni hade gemensamt...

image116

Me & Megha + Chinny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0