RIP, MAXIMEYES

Meghas & mitt shoppingmission blev ett fiasko. Trots att vi knatade runt i hur många timmar som helst blev i princip ingenting köpt! Min lista på akuta saker som jag behöver inhandla är i nuläget obehagligt lång & vad kom jag hem med? Rakhyvlar & 2 ogonskuggor!! Megha var inte mkt bättre hon heller... 

 image136
Någon jag desperat behövde var en ny mascara så idag följde Rob med mig till The Bay på lunchen. Väl där får jag reda på att de tagit min mascara ur produktion! Blev helt förstörd. Här har jag provat runt en massa skitmascaror & slutligen hittat den ultimata, perfekta mascaran & så slutar de tillverka den! Rob försökte trösta, Diortjejen skrev upp mig på en lista för att få en makeover (fick en lördag kl 5 så att 'We can do something really beautiful for the evening!') men moi är slut som artist för idag. Det hela slutade med att jag köpte Dior Black Out, hyser inget större hopp...

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag och Novin inhandlade mascara på H&M för 50 kronor i fredags, IsaDora Build-up extra volume. Har kanske inte sett den fantastiska volymen, men för 50 spänn är jag glad =)

2007-10-23 @ 18:51:23
Postat av: Ida

Men jag hade gladeligen betalat det dubbla (inte 100:- da, utan 400:-) bara de behallt min mascara i produktion! Hulk!!!

2007-10-23 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0