Så, så trött!

Att flytta in i samma hus som Megha var väl kanske inte den bästa av ideer. Megha & jag pratar nämligen konstant. Så fort vi får syn på varandra sätter vi igång &sedan finns det liksom ingen hejd på det hela. Igår kom Rob hem till mig på middag & Megha var supergullig & knatade iväg & köpte en flaska vin = mkt trevlig middag! Kring tolvtiden strosade vi ned till Greenroom där vi hängde tills vi i princip blev utkastade. Rob gick hem & det gjorde jag & Megha också, skillnaden är bara att medan Rob de facto gick & la sig så fortsatte Megha & jag att prata till ca 5 på morgonen. När vi fnissandes (fortfarande i våra ytterkläder) började jämföra hur håriga våra ben var tog vi gemensamt beslutet att vi faktiskt var tvugna att gå & lägga oss...

Resultat - Rob (som kom i säng kring tretiden) tokskrattade när han kom förbi för att hämta upp mig för lunch (libanesiskt, moi fick välja!) 'But Idaaaah! When did you actually get into bed?!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0