Stress, stress, stress...

Har jag haft så mkt att göra att jag knappt har haft tid att andas! Idag var det min tur att leda seminariediskussionen i min biogeografikurs & jag var så nervös! Det är en sak att stå & presentera ngt för att sedan svara på frågor & det är en helt annan sak att leda en hel grupp, att se till att alla får tid på sig att formulera sina tankar & att ställa frågor som inspirerar & för vidare diskussionen... Anyway, när det hela var över (efter ca 2 h) kändes det bra så jag hoppas att min lärare inte slaktar mig totalt (hon är picky, picky, picky!). :) Efter det flängde jag tillbaka till institutionen, knölade i mig en avokado på stående fot & rusade sedan upp till min 'reading course' med min handledare. Sen spurtade jag till en föreläsning om hur man skall sätta ihop en 'teaching dossier' & nu är jag tillbaka på avdelningen (för att rätta labbar) & känner mig lite lätt mörbultad. Men, jag har en sak framför mig på skrivbordet som anlände idag som gör mig glad! Ska se till att starta igång det & sedan lägger jag upp en bild så att ni får se vad jag införskaffat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0