Anyway...

Frånvaron av inlägg igår beror på att jag var ute på fredagsöl med lite folk från avdelningen. Inse att geologisektionen har ett eget klubbhus med pub! Blev chockskadad... Eftersom jag inte gillar öl (tycker inte om smaken + den figur som ihärdigt drickande medför...) blev det rödvin för min del. Testade även kanadensisk cider, det gör jag aldrig mer, smakade... Jaaa, närmast obeskrivligt. Efter puben drog vi vidare till en thairestaurang. Pga att köket på mitt hotel inte riktigt lever upp till min standard har jag i princip levt på sallad & sushi sedan jag kom hit, varm mat var  gott! Mkt trevlig kväll på det stora hela, hade varit perfekt om det inte vore för att jag lyckades gå vilse på vägen tillbaka. Irrade runt i Chinatown en hel evighet innan jag hijackade ett gäng förstaårsstudenter från Hongkong som fick guida mig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hi hi, vilse :D Var det som i Göteborg? ;P Kram!

2007-09-16 @ 09:45:39
Postat av: Ida

Ja men typ, kan faktiskt inte begripa hur det gick till eftersom gatnatet har ar baserat pa spikraka fyrkanter...

2007-09-16 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0