Arlanda

Så, nu är jag på Arlanda. Allt har gått bra (undantaget att jag fick betala övervikt för bagaget men hade jag vetat att det kostade så lite hade jag packat mkt mer), fixade säkerhetskontrollen utan incidenter & nu ska jag strax trava iväg till gaten. Är på mkt gott humör, har inhandlat hårborste av vildsvinshår, Juicy tubes melonsmak (som jag inte sett sedan jag var på Frankfurts flygplats för ca 2 år sedan! Hade precis använt upp mitt gamla så humöret steg till oväntade höjder när jag hittade det), massa tuggummi & den nyaste Harry Potter boken. Har ju 13 timmar på mig så jag räknar med att ge ett omdömme om den imorgon (för er, idag för mig). Nope, dags att gå till gaten nu. 

 Vardagslyx i tub!

Kram!    

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till!!! Hoppas resan går bra! Kram.

2007-09-06 @ 13:51:58
Postat av: Jo

Jag vill ha ett utförligt omdömme (när du har tid :)) Annars hoppas jag att flygturen går bra och att du inte plågas allt för mkt :)
Kram!

2007-09-06 @ 17:42:18
Postat av: Jo

Glömde säga att din blogg är jättefin :)

2007-09-06 @ 17:46:17
Postat av: Anonym

Hej Ida! Vad kul att se vad du pysslar med nuförtiden! Toronto minsann, vad händer där? Är det inte väldigt kallt där på vintern...? Du kommer säkert få det super. :) Ta hand om dig och trampa inte ner klackarna i några glaciärsprickor nu, slå dem i taket istället! ;)

2007-09-06 @ 20:01:50
Postat av: Anonym

Ps, från Jennie... :)

2007-09-06 @ 20:03:49
Postat av: Indi

Gillar att kläder är det stora temat i livet...och det gäller att tänka. Jag klädde mig 'vanligt' på konferens och det visade sig vara ganska bra uppklätt, jämfört. Du vet ju vilket värld du ger dig in i! Lycka till!
kram
Ingrid

2007-09-07 @ 20:23:34
Postat av: Ida

Hej Jennie! Vad roligt att du ar inne & laser! Ryktet sager att temperaturen kryper ned till 40 strecket i februari... Fortranger.

2007-09-10 @ 00:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0