Intron...

var mkt trevlig!  BBQ! Vi är en riktigt internationel liten skara! Har blivit utbjuden på middag av den enda skotten (...) i församlingen sa nu finns det hopp för att mina sociala färdigheter inte skrumpnar ihop & dör av för långvarig isolering! :) Har bestämt mig för att jag ska passa mig för den tyska PhD-studenten, way för mkt Valmont över honom... Laura, som jag delar rum med, verkar vara hur trevlig som helst. Hon pratar rätt fort sa man får forsöka hänga med i svängarna! I kväll pratade hon rätt mkt om sin kampfisk som är sjuk, var kanske inte superintressant men jag vet ju hur jag är med katter så ska inte säga sa mkt. PuckoIda har annars redan lyckats med konsstycket att gå med i sexmästeriet, ar skadad rakt igenom... Sedan är det som det brukar vara i geologikretsar; de obligatoriska paren, en liten klick människor som helst hade velat leva på medeltiden & resten ett gäng ölhävare. Same, same som i Sverige.

Kommentarer
Postat av: mamma

"Pucko" skrev du, men mat har ju visat sig vara den snabbaste vägen till hjärtan - nice and heavy!

2007-09-14 @ 09:23:13
Postat av: mamma

Det låter bra. Inga Valmont, det vet du. Bästa sällskapet är väl hårda, torra, tunga, dammiga och ack så intressanta böcker om den blålila kreationen vila på dina axlar och på ditt huvud om 5 år.

2007-09-14 @ 12:06:55
Postat av: Ida

Jo jag vet, i detta specifika fallet slog Idas nödbroms till på direkten. Aschtung!

2007-09-14 @ 16:31:32
Postat av: Jo

Jag ÄLSKAR dina länkar! Hur roliga som helst =)

2007-09-14 @ 17:25:55
Postat av: mamma

Dina länksr har bra och konkret informationsvörde som Jo nämner, och tösen är klok.

2007-09-15 @ 19:20:23
Postat av: Ida

Tackar, tackar! Maste erkanna att jag har oerhort roligt da jag lankar! :)

2007-09-15 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0