Kompensationen...

Efteråt kände sig Rob lite skyldig (fast mest tyckte han att det var kul) så han erbjöd sig att laga middag åt mig. Eftersom den middag jag planerat bestod av nudlar frångick jag mitt tidigare beslut att aldrig mer prata med honom... Problemet var bara det att Rob hade ett möte senare på kvällen (detta var ngn gång kring halv sju), med andra ord fanns det inte riktigt tid att knata hem & duscha. Jag tackade därför nej med motivationen att jag inte hade lust att handla (el vistas i hans korridorkök för den delen) i mina svettiga träningskläder. Dumt. Rob dog av skratt & för att inte framstå som tidernas största geoskämt var det bara att trava iväg till affären iklädd träningskläder + Robs överdragströja (som hade behovt en rejäl tvätt). Jag har nu officiellt övergett även min allra sista 'comfortzone'. Stod i kön & dog lite inombords när jag insåg att jag verkligen persionifierade den bild nordamerikaner har av europen...  

Kommentarer
Postat av: b b b brother

Shame on you! Vårt ansikte utåt behöver tydligen botox! Så var det aldrig hemma i moderlandet, (lund) elr för den delen (Lycksele, fast det krävs mindre ansträngning)! Om Arne Weise (gud) skulle vara dör skulle han vända sig i graven!

2007-09-19 @ 23:46:03
Postat av: Ida

I knoooow! I blame it all on Rob! Nope, idag har jag atergatt till min vanliga stil. Kanns sa mkt battre, gardagen far ses som ett beklagligt undantag. Trodde att Ernst var gud...

2007-09-20 @ 00:14:46
Postat av: Ida

Och forresten, har borjar man botoxa sig vid 25! Ett ar kvar med andra ord...

2007-09-20 @ 00:16:13
Postat av: bbbrother

Ernst är gud, Im sorry. Men Arne är fan Right up there...in the smör

2007-09-20 @ 00:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0