New York...

De som kanner mig val (& aven de som tillbringat mer an tre, fyra timmar med mig) vet att jag inte gillar att flyga. Detta brukar resultera i att jag spant lutar mig ut i mittgangen under sakerhetsdemonstrationen, luslaser brochyren i stolsfickan framfor (for den kan man ju inte) & jag kanner ALLTID efter sa att det finns en flytvast under min stol... Trotts detta fick det faktum att jag flog in over New York mig att temporart glomma bort min skrack. Liksom alla andra lutade jag mig mot fonstret & glodde besatt pa den valbekanta skylinen. I detta lage var det lite jobbigt att tvingas flyga vidare. Men, efter tre timmar i USA har det aldrig varit sa skont att fa stiga pa ett plan. Upplevelsen var fruktansvard. Alla manniskor skrek 'hurry up maaaaaaaaam, take of your shoes maaaaaaaaaam, do this and that maaaaaaaaaam...' med brakiga robbotroster under det att man slussades runt som vardelos boskap. i & for sig hade nog boskap behandlas battre, de gar ju iaf att forvandla till hamburgare... Sa, faktum ar att knappt ens biljetter till fashion week hade fatt mig att stanna. Knappt...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0