Nytt rekord...

Idag såg Remo till att jag kom iväg för lunch & sedan så plockade Rob upp mig för middag. Så bra att jag har dem, i annat fall är det fara å färde att jag skulle leva på äpplen & fettfria bagels precis som Laura. Nu har jag istället ätit supergod pita till lunch & krämig (pga gräddfil) borcht till middag. Mmm så gott! Känner mig helt bortskämd just nu! Nope, nu ska jag trava hem och packa min Oilily weekend bag - för en verklig weekend (tidigare har jag haft den som handväska, mkt artiklar att släpa runt på!)!

Ar med andra ord borta i tre dagar men ge inte upp jag har ett ess i rockärmen sa förhoppningsvis kommer det inte att bli helt tyst här! :)

Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0