So long, farwell, auf wiedersehn, good night...

Detta är Bambam. Honom fick jag när jag var åtta månader gammal & sedan dess har han följt med över allt. Imorse packade jag ner honom i en kartong med destination LSE, jag antar att detta gör att jag officiellt är vuxen. Känns lite kluvet.

image18

Just känner mig nog mest gnällig, & följaktligen inte spec. vuxen... Sitter insvept i mitt täcke och funderar på hur kallt det egentligen blir på detta hotel på vintern. Min teori är att de nog använder de obokade rummen som temporära kylrum. Alltid fullbelagt men bara 60% av gästerna som envisas med att äta frukost! Imorgon, kl 09.10, så åker jag iväg till Toronto. Det känns rakt igenom overkligt och just nu bekymrar jag mig nog mest om hur jag ska ta mig runt med allt mitt bagage. Tillsammans med handbagaget så väger det mer än mig... Efter att ha maratonpackat de senaste två dagarna så är träningsvärken redan nu på topp så det ska ju bli intressant att se hur jag mår när jag kommer fram. Förhoppningsvis inte lika illa som när vissa personer gick på styrkegympa på Gerda... :)   

Kommentarer
Postat av: Jo

Hmm, förstår inte alls vad du menar ;)

2007-09-06 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0