Lite hit & lite dit...

Pendlar hejvilt fram & tillbaka just nu, ena stunden gar allt relativt bra, i nasta stund kanns det som om jag ska brista. Varsta ogonblicket i dag...Jorg var trott pa att det var sa tyst i labbet & undrade om jag kunde koppla upp min Mp3 till en av datorerna. Fixade det & jobbade sedan vidare i lungn & ro i en dryg halvtimme - tills Robs & min lat borjade spelas... Kommer nog aldrig att kunna lyssna pa Moby's 'In my heart' utan att tanka pa honom, vilket i nulaget innebar att jag borjar grata. Lyckades pa nagot vanster samla mig sa pass att jag inte tror att det marktes - men shit sa tungt det var...

Dagens basta ogonblick:

1) Yoga i soluppgangen & 20 langder i poolen
2) Iste i massor
3) Solvarm papaya till frukost

& sa var det helt underbart att lasa artiklar ute i solen, sittandes barbent pa den sandiga cementtrappen med vinden fladdrande i min kjol. Dar & da kande jag att jag skulle kunna gora detta resten av mitt liv - flytta till tropikerna & leva fran dag till dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0