Meet the parents...

So, nu har jag träffat både Robs mamma & pappa. Hon är lite småknepig att begripa sig på, + betydligt mer än bara hobbydöv, medan hans pappa är en väldigt rar man. Var dock lite nervös när vi skildes åt efter middagen igår eftersom Rob förklarat för mig att hans pappa i princip alltid driver med folk & jag inte utsatts för den behandlingen. Rob förklarade dock för mig att detta var ett lysande undantag helt baserat på det faktum att hans pappa de facto gillar & respekterar mig...skönt! Har nu precis kommit tillbaka från the ROM där jag gav dem en guidad tur, himla härlig känsla av att vara ensam ansvarig för deras rundtur - fantastiskt hur mkt man lyckas plocka upp längsmed vägen! Anyway, har nu en stående inbjudan till Skottland...vi får se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: joel

hehehe.. grattis förlädramiddagar är alltid läskiga..

min första inbegrep ett långt samtal om glidmedel... jag blev rädd....

2008-04-16 @ 00:07:02
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Ida

Um, extra surealistiskt blir det nar man dessutom inte ar ihop - bara det att alla tror att man ar det...

2008-04-16 @ 00:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0