Dinner with...

& nu ska jag iväg på middag med han som alltid får mig att le. Även om det kommer att bli lite skakigare idag, lite mer darr på rösten. För vi fick ett tråkigt besked igår som gör livet lite mer osäkert, lite jobbigare... Oh well, nu ska jag inte tänka på det - nu ska jag fokusera på att så många som jag älskar faktiskt ska komma hit & hälsa på, att jag har två masters & att jag har fått mitt liv tillbaka - inga fler ändlösa nätter framför datorn!

Because - det finns alltid något att vara glad för, alltid något att vara tacksam för & det finns en himla massa underbart, tokiga, hysteriska saker kvar att se fram emot!

Puss alla!


Kommentarer
Postat av: Jo

Ledsen att meddela att jag måste vänta till på måndag... Kilroy hade inte öppet idag =( Hör av mig då igen.

Puss!

2008-08-30 @ 13:57:05
Postat av: Jo

Tyvärr måste jag vänta till på måndag, Kilroy hade inte öppet idag =( Hör av mig då.

Puss!

2008-08-30 @ 13:57:33
Postat av: MissKalila

Underbart för dig, det gör mig verkligen glad att höra! Kramar!

2008-08-31 @ 08:45:11
URL: http://misskalila.blogg.se/
Postat av: Jo

Du kanske skulle kunna skicka mig numret till din kanadensiska mob samtidigt som adressen =)

2008-09-01 @ 00:17:17
Postat av: MissKalila

Skönt! Brukar ofta spendera kvällarna här nu istället. Eftersom det händer så mycket snurrigt skit i mitt liv för tillfället så vet jag knappt var jag ska ta vägen. Ligger jag vid tvn så vet jag att jag direkt äter. Men det här är nu typ tredje kvällen utan. Skönt... Tror jag har frågat förut, men du har inte msn, eller mail?

2008-09-02 @ 20:58:49
URL: http://misskalila.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo - I'll do, facebook way! Hm, måste bara erinra mig mitt postnummer... Hatar att jag har noll sifferminne...



Maja - Lämnar den inne hos dig! Kram!

2008-09-02 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0