Friends...

& när allt känns lite jobbigt så får man ju ändå vara underbart tacksam för alla fantastiska människor man har i sitt liv! Fick precis ett mail från Rob där han bifogade denna bilden, med den lilla förklaringen att han vet att små saker, små detaljer med livet får mig att bli lycklig, att le! Fast först fick hans mail mig att bli fruktansvärt orolig - han tog nämligen ett 10 meter långt fall förra helgen, men tydligen så kan han gå utan att behöva ha en stödkorsett för ryggen so everything is fine! Pust! I annat fall hade jag verkligen blivit gravt olycklig, för mkt jobbiga klättrarolyckor på sistonne...


Kommentarer
Postat av: mgs

hahaha, är det på nått långsökt vis tänkt att blomman ska föreställa ett könsorgan? Like you know, back in the day of that lecture.



Du, jag ska mönstra den 17 september, får nog sjuta på resan tyvärr, men ja, det är ju brottligt att inte närvara. I rerererereally wanna see you, men inget, förutom just detta, kommer att hindra det.(jag fick veta om mönstringen precis så jag har inte heller så mkt tid att förbereda mig på så jag ligger i hårdträning, you'll be happy to know that I'm well under 25 on the BMI scale!)

2008-08-15 @ 03:21:12
Postat av: mgs

alltså fan, jag glömde, 10 meter!?! Jävlaaaarrr ett riktigt fall! Tur att han klarade sig med liv (och hälsa?) i behåll. Keep on climbin'

2008-08-15 @ 03:22:34
Postat av: Maja

Men stackars Rob... fan 10 meter. Håller med magnus, han ska vara tacksam att han klarade sig med liv och alla lemmar i behåll... huvva va otäckt.

2008-08-18 @ 11:15:58
Postat av: misskalila

Skratta inte nu Ida, but Lycksele-bruttan is back in action, maja that is. :)

2008-08-19 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0