I'm not superwoman...

Efter föregående inlägg drabbades moi av en tillfällig liten svacka inducerad av:

1) Frånvaro av lillebror
2) Det sorgsna faktum att vi för första gången på 19 år inte ens kommer att vara på samma kontinent dessa två dagar...

Inte blir det hela bättre av att jag igår tvingades konstatera att även jag har lätta drag av pms. Vilket suger, här har jag i alla år gottat mig åt att jag åtminstonde har sluppit den plågan & så wam bang uppdagas det plötsligt att så inte alls är fallet. & igår var det så himla illa, satt bara & glodde på datorskärmen utan att kunna formulera en enda mening som lät bra. So, jag gav upp & beslutade mig för att ägna dagen åt praktiska göromål. Lite dagcentra/sortera bestick/mattants-varning, but so what - något var jag ju tvungen att göra. Vilket reulterade i att jag städade hela huset, handlade, fixade i trädgården, skrapade av den kvarvarande målarfärgen & målade om bron.

Har nu precis stärkt & peppat upp mig med en macka med lönnsirpasskinka & senap + en Vivanno, vilket är Starbucks tjusiga namn för en banan, mango & apelsin smoothie. Feeling so much better!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0