Looking out into the night...

Väl hemma efter middagen hällde jag upp ett glas vin & gick ut & satte mig på min fina nymålade veranda. Tände en massa värmeljus överallt runt omkring mig & sippade rödvin medan regnet hamrade på taket. Underbar känsla av lugn samt av att vara nöjd. Nöjd med allt jag har lyckats göra under dessa 25 år & samtidigt förväntansfull inför allt som ligger framför mig... Fast starkaste känslan - lycka. Lycklig för att jag har så många fantastiska människor i mitt liv, så mycket kärlek. Samtidigt, ett litet sting av saknad efter han som alltid får mig att le...


Sitting on my porch looking out,

wineglass in my palm

Miles away from you, not able to shout

your name so you hear, still calm

All quiet, rain, and dark around

Except from tea lights, all surround


Looking out into the black

Swirling my wine in its cup

I know that you'll be back

That we'll once again meet up

That you and I'll not part from there

That we, on this porch, end up here


Kommentarer
Postat av: - F A I R Y T A L E -

Snälla kolla min blogg. Ska ordna en överraskningsfest men behöver tips...

2008-08-06 @ 23:35:40
URL: http://pernillabr.blogg.se/
Postat av: Terese

Har du hört talas om filmen "Keith" ?

För er som gillar Jesse McCartney så är han med(haha, jag älskar Jesse <3)

Den har inte släppts på bio i USA och ska kanske bara göra det.

Jag såg trailern och gillade handlingen.

Vill du också se trailern? Länka i så fall hit, http://fjolligt.blogg.se/2008/august/livet-leker.html .

Lämna gärna en kommentar.

2008-08-06 @ 23:42:30
URL: http://fjolligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0