Lycka kommer i så många former...

Efter gårdagens samtal med Megha så kan jag ju också konstatera att jag är ovanligt lyckligt lottad på ytterligare ett plan - kroppshår. Megha lägger ut hutlöst mkt pengar på att avlägsna allt hår på benen, armarna, armhålorna & ansiktet medan jag lite småförstrött drar en trubbig vända med rakhyveln i duchen lite allt i mellanåt. Mitt approach fungerar dock endast & enbart pga av mitt självlysande genome (ma är från Finland som ni kanske minns). Meghas senaste drag i den långa & smärtsamma kamp som hon för är att genomgå återkommande behandligar med laser för ansiktsbehåring. Vilket innebär att hon måste hosta upp mellan 1000-1500 Euro samt periodvis isolera sig eftersom hennes hy ser lite lätt spetälsk ut...   


Blond and Happy!

Kommentarer
Postat av: ma

Jag år åter i Lse. Massor av hälsningar till dig från Ellinor och Christer samt från oss andra också. Har du uppmärksammat en "hälsning" av Roland på bankboken?

Jag ser att paketet med icke-rosa har kommit fram vilket vidarerapporterades åt faqrmor för att mildra oron för bortkommen post. Kram

2008-08-11 @ 16:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0