So I'm very happy...

En superbra sak med han som alltid får mig att le är att han är ett geni när det gäller allt som har sladdar & knappar! Det känns himla skönt att bara kunna luta sig tillbaka trygg i vetskapen om att en person som de facto skapade ett av de första internet-företagen i Kanada numera kommer att rädda mig oavsett vilka dumheter jag lyckas hitta på! Fast vissa oväntade saker har detta också medfört, ta till exempel min födelsedagspresent. Jag fick en sån där liten radio/högtalare som man tydligen är kompatibel med iPods. Nu har jag ju ingen iPod, bara en vanlig mp3, men jag har fått förklarat för mig att den kommer att fungera den med. Problemet är att jag inte vågat mig på denna manöver. För min lilla maskin är den vackraste elektroniska pryl jag ägt & jag vill inte att den ska dö. Jag vill att den ska stå & blänka (det går att spegla sig i den!) svart för resten av mitt liv, & lysa med en trevlig blå färg när jag lyssnar på radion. Allra bäst är dock att den har en fjärrkontrol! Jag har aldrig haft något med en fjärrkontrol i mitt rum tidigare & trots att den står typ 2.5 meter bort från min säng njuter jag omhämmat varje gång jag i liggande position kan slå på & av den! Lyx! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0