Uppdrag...

Sedan fungerar ju jag som jag gör. Dylan jobbar nämligen som musiker & när han fick höra att jag kom från Sverige förklarade han glatt att en jätteduktig svenska skulle sjunga på deras nästa CD.

Moi - Oh! Is she based here in Toronto?
Dylan - No, I wish. But no. But our drummer will be so happy when I tell him about it because he has been in love with Nina Persson for ages!
Moi - Ehum, Nina Persson? Nina Persson as Nina Persson from The Cardigans?
Dylan - Yes, and she's just lovely!

Sedan bröt mitt system ihop & jag glömde liksom av att fråga vad Dylans band heter... vad jag däremot gjorde var att lobba stenhårt för lillebror som nu kommer att dras med ut & korrumperas av Dylan & kompani vid Toronto-besök!

Kommentarer
Postat av: Jo

Coolt! Grattis lillebror =)

2008-08-03 @ 21:37:03
Postat av: Ida

Yes, jag är en så himla bra storasyster - att korrumpera småsyskon är en av de stora glädjeämnerna i en förstföds liv!

2008-08-04 @ 16:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0