Yesterdays tears...

Kom i hallen igårkväll, slängde av mig min klätterutrustning & insåg sedan att det luktade cigarettrök. Vilket aldrig är ett gott tecken, är Isolde själv röker hon endast & enbart när saker & ting gått käpprätt. Vilket det gjort, något alldeles fullkomligt. Satt uppe med henne till halv tolv & försökte trösta, vilket var ett rätt hopplöst företag som slutade med att hon var full bortom allt & jag fått i mig precis så pass mkt vin att mitt huvud snurrade på högvarv. För hennes situation ligger lite för nära för att det skall kännas bekvämt - jag kan se hur saker & ting i mitt liv skulle kunna utveckla sig på samma sätt om jag har maximal otur... Idag är jag hållögd & trött, har inte kunnat sova - först pga för mkt tankar, sedan av hennes gråt.

Oh my - men vågar man inte ens satsa  blir ens liv totalt meningslöst... & är det något jag aldrig hade kunnat förlåta mig själv så hade det varit just det. Jag vill aldrig se tillbaka & inse att jag blivit en menlös individ kontrollerad av min egen rädsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0