And the presents...

Tack sa jattemkt alla for de fina presenterna! Fick sa mkt fantastiska saker att jag inte vet vart jag ska borja eller sluta. I vilket fall, kristallskalen som farmor skickade, & som ni - ma & Magnus - slapade over hela Atlanten, var helt fantastiskt fin. Blev runtskickad i vardagsrummet sa att alla skulle kunna kanna hur overkligt tung den var! Sedan blev min nya Michael Kors kappa en enorm succe, alla var helt ense om att den satt helt fantastiskt bra, samt att det verkligen ar den typen av plagg som jag kommer att kunna ha under resten av mitt liv. Agnade ocksa osocialt mkt tid at att lasa om Pediastrum i min nya Paleoecology bok - tack sa ofantligt mkt for den! Fick en laserpekare av Paul for min undervisning, sma antika silverbestick av Annabelle samt en bunt historiebocker om Canada fran Pauls foraldrar samt en massa annat fint. Oh, & tack for lovikavantarna - de traddes genast pa mitt redan tre lager tjocka vantpansar! Fick ocksa en flaska vin av Isolde som 'A little summary of our year together'.  What else, massa mer... men ar lite trott & absent minded sa jag aterkommer med nya tackmaraton nar jag vaknat till lite mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0