Det bidde inget...

av besöket på ROM i fredags, ma & Magnus hittade en gammal professor som de blev allra bästa vänner så vi hängde kvar ända tills halv tio-snåret innan han som alltid får mig att le plockade upp oss för sen middag. Mkt, mkt, trevlig sådan - men alldeles för sent blev det. Damp i säng vid 2 (?) & tvingade sedan upp mig vid 7 för julmarknad. Var i princip okontaktbar i bilen ända fram tills det att vi stoppat på Second Cup för en sockerspäckad Chai Latte (de går att göra sötare med extra vaniljsocker). Efter det var jag dock lika speedad som en femåring som fått en fribiljett till Willy Wonkas fabrik. Vilket resulterade i lite småunderliga inköp. Bild på det kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag är så hiiimla dålig på att uppdatera mig nu hos dig. Jag hoppas verkligen att allt är bra! Vet inte varför jag är så himla trött... jag har iaf återtaget platsen som missmor. Just so you know!

2008-12-09 @ 22:15:18
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Ingen fara - har ju varit vansinnigt dålig på att uppdatera på sistonne jag med! :)

2008-12-12 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0