Ma & M!

Sedan är ju ma & Magnus här, mkt trevligt! Igår tillbringade vi dagen på Banana Republic: först för kvinnor, sedan för män. Slutsatsen är att vi är en Banana Republic familj - fyra fullpackade vita kassar kånkade vi hem. Magnus lyckades bäst, & moi fick totalt sett ihop 8 systerpoäng eftersom jag hittade så många bra saker till honom! Sister points are nice, när jag kommer upp till 300 får jag något fint! :)

På tal om fint, eller åtminstonde charmigt - vi har två kattungar i huset! Troll & en liten grå som inte gett sig själv ett namn än. So, det var vad mamma & Magnus fick ägna sin första dag här åt - följa med mig & Isolde till Human Society för kattadoption. Inte kanske den vanligaste aktiviteten ens första dag i Toronto men de verkade rätt nöjda i alla fall. Sedan dess har vi mest legat på golvet hela bunten & gosat, totala suckers för katter eller vad... :)

Nu blir det Chinatown & dumplings, fast det sistnämnda vet de inte om! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0