Only 1 week left!

Medan alla här stissar över juldagen ser jag ensam, men glatt, fram emot julafton. Tack & lov kommer jag dock inte att vara helt själv den dagen eftersom Isobel förklarat att jag MÅSTE komma dit. So, tills dess måste jag köpa på mig ett par sista julklappar, samt lida mig igenom paketinslagandet, plus försöka klura ut hur jag ska ta mig till St. Lawrence marknad så att jag kan kitta upp mig på ett par kilo lax samt julskinka. Har en vag känsla av att detta borde göras snarast eftersom lax inte gravar sig själv över en dag...   


Oh well, det löser sig nog! En skön sak med att inte åka hem till Sverige detta året är att min stressnivå är typ noll. Bara tanken på att hasta igenom Newark med två ton bagage får mig att mysa förnöjt över det faktum att jag inte behöver befatta mig med the US i år. Sweet. En annan trevlig sak - det kom över en decimeter snö i natt & det beräknas komma mer på fredag samt söndag, ie vit jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0