Overgiven...

Fortfarande ute hos Paul's foraldrar, de ville att jag skulle stanna tills idag eftersom 'You're such a delightful person'... Pga att det var lite svart att motsta detta overtalnings approach aker jag alltsa inte hem foran senare idag. Har forsokt kompencera lite genom att hjalpa Isobel att ga igenom gamla fotokartonger infor deras maraton inscanningsprojekt som de ska borja med sa fort de kopt en ny scanner i mellandagsrean. Avundas dem inte, 40 ars fotografier nar Milan har jobbat som fotograf... major huvudvark.

Anyway, anledningen till rubriken, i natt var jag helt ensam i min sang - varken Troll eller Nitwit behagade halsa pa. De struntade i mig TOTALT! stallet har de studsat upp & ned pa Milan & Isobels sang, medan stackars Big Guy & Pounce har legat ute i vardagsrummet & tyckt synd om sig sjalva. Sma odagor ar vad de ar & totalt utan kansla for lojalitet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0