SWEDEN vs CANADA

Whiii! Nu har jag bokat biljetter till Air Canada Center & Sweden v.s Canada på fredag. Blir första gången som han som alltid får mig att le ser en match så vi får väl hoppas på att Sverige vinner så att jag inte surar ihop totalt. Oh, ska bli så roligt! Hockey på TV, inte så kul, hockey på riktigt - so much fun! Nu måste jag planera outfits, går inte att gå dit utan att det är tydligt vart mitt hjärta ligger. Tänker blå tröja & gult hårband eftersom jag surt nog inte äger en landslagströja. Sedan blir det att köra på lockigt hår samt ubermkt mascara - målet är naturligtvis att bli uppkablad på storbildsskärmarna! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Blond brutta som du med lockigt hår? Its a done deal! ;)

2008-12-18 @ 10:48:24
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Of course! :) Ska bli så himla roligt, så skön stämning på alla matcher jag varit på här i Canada.

2008-12-18 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0