That is love!

Sista gangen jag sag han som alltid far mig att le innan jag lamnade Toronto for att aka ut till Pauls foraldrar gav han mig en DVD med texten 'Julafton' pa. Igarkvall efter middagen fragade jag om det var oki om vi kunde ta en liten titt pa den for att se vad det var. Sagt & gjort, pa med TV:n & igang satte - Tomtens julverkstad... foljt av Kalle Ankas fotografiska expedition, Piff & Puff samt husvagnssemestern nar Langben kor... Satt som paralyserad & bara glodde. Sedan fylldes mina ogon med tarar & ett gigantiskt leende spred sig over mitt ansikte. Att nagon skulle ta sig tid & gora nagot sant for mig... Har nog sallan kant mig sa rord & overvaldigad som jag gjorde just precis da.  

Kommentarer
Postat av: Jo

Kan bara säga Åhhh vad gulligt! =)

Puss på dig gumman!

2008-12-25 @ 17:16:16
Postat av: Ida

Kan kanske tyckas barnsligt, men for mig betydde det jattemkt. Saknar ju familjen & SVERIGE sa vansinnigt mkt just nu, sa att fa se Kalle pa julafton var verkligen ett smarre julmirakel for mig! :)

2008-12-26 @ 05:03:11
Postat av: Jo

Jag förstår dig, klart att du fick extra hemlängtan på julen och självklart hjälpte det att få se det =) Han är verkligen en god själ =)

Puss gumman!

2008-12-26 @ 11:03:21
Postat av: mgs

Och ni hade paradis asken! Hela julsjälen.

Vad fick du för presenter!?

2008-12-26 @ 14:27:43
Postat av: Ida

Jo - Yes he is! Betydde mkt att han forstod det ocksa, jag vet att jag pipit ledset har pa bloggen men jag har verkligen forsokt att uppratthalla en anda av 'good sports' in real life. Men han forstod & gjorde det basta han kunde av situationen.



Bror - & gravlaxsas, smorgasran & Vasa knackebrod! Plus att Isobel gjorde kottbullar at mig pa juafton! :) Rapport pa klappfronten kommer strax!

2008-12-26 @ 17:06:44
Postat av: maja

He is incredible! Var rackarn har du hittat honom? ;) Du förtjänar allting, vännen!



Och jag har inte hunnit hem till din mamma än. Är sån kaos här och jag har jobbat alldeles för mycket... Är helt slut när jag kommer hem!

2008-12-26 @ 17:22:53
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi hittade varandra kan man val saga - men jo, jag ar sa lycklig over vad vi har tillsammans. & tack!



Ingen bradska, stressa inte - du vet var det finns nar du far tid! :) Stor kram & jag ar sa glad att du snart far aka ivag til Spanien & skamma bort dig sjalv lite!

2008-12-26 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0