Tjing!

Tillbaka i Toronto efter en mkt trevlig helg tillsammans med Milan & Isobel, ie Pauls föräldrar. Riktigt idyllisk liten helg har vi haft: tindrande snö, julsånger framförda av en lite smååldrad kyrkokör samt si så där 5 liter varm äppelcider med kryddrom. Moi har späckat till mig rejält & börjar frukta för julen. Måste hänga lite på AC de närmaste dagarna nu. Lite rörde jag iaf på fläsket - syftet med besöket var ju framför allt att införskaffa en julgran...


So, jag sågade av en liten del av stammen & sedan kånkade Milan & moi den till bilen. Jepp, så ansträngande var denna helgen! :) Oh, & om någon undrar - nej jag sportar inte julgransglitter till vardags, det var lucia. Roligast var när jag åkte tunnelbana med det kring huvudet på morgonen & fick ha allmän undervisning om svenska traditioner lite titt som tätt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0