14/2 sög...

Japp, gårdagen sög de facto mer än vanligt. Sure, det var roligt att jobba med mina elever på the ROM men sedan gick inget min väg. Hade verkligen sett fram emot ett par timmars klättrande men det blev inget av det. Anledning - Robs klättrargrejer har försvunnit från jordens yta. Vi har vänt upp & ned på hans kontor, letat igenom hela institutionen & lyft på varenda liten pinal hemma i huset, men de existerar inte längre. Blev helt deppig när jag insåg att det inte skulle bli något klättrande & sedan följde en massa små incidenter som gjorde att mitt humör gradvis sjönk ihop likt Nasses ballong. Kvällen slutade med att jag & Rob drack sjukliga mängder te & tittade på FireFly på hans dator. Alltså, medan typ resten av Toronto var ute & åt middag på trevliga resturanger satt jag & mådde illa i Robs leaker-doftande rum & glodde på en Sciensfiction/västern tv-serie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0