Feeling hot!

Jepp, finns inget som får en att se så fab ut som en klättrarsele som ramar in ändan & en massa talk! :) Fast detta var tidigt på kvällen (det enda kortet som Rob han ta med min kamera innan batteriet tog slut - hata), ni skulle ha sett mig mot slutet! Det liksom kom små 'talkpuffar' från mig när jag gick runt! Helt & hållet Paul, Rob & Alis fel... :) Men jag gav igen rätt bra jag med! Kring nio-snåret drog vi iväg till en restaurang som hade den roligaste servitören ever! Han var bög så att det skrek om det, liten & tjock & med en attityd som var helt otrolig! Skrattade så att jag pep efter luft när han låtsades bli förolämpad av Paul (han körde hela registret - talk to the hand, näsan i vädret, små indigerade puffar & storma ut ur rummet). :D

image311

Kommentarer
Postat av: Maja

Du ser iaf supersmal ut där!

Är det kul att klättra?

2008-02-13 @ 17:29:25
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Tack! Men du vet hur det funkar uppe i huvudet...

Det ar helt knappt, i hela mitt liv har jag varit livradd for hojder. Det har gjort fysiskt ont i mig nar jag tvingats ut pa branter & jag har gripits av panik vid ett flertal tillfallen (inte bara for mig sjalv, utan for andra runt omkring mig ocksa). & sa nu, pa ett par veckor sa har allt vant. Sure, jag blir fortfarande radd, men gladjen som jag kanner overskuggar radslan! Kanner mig sa levande & stolt nar jag har klarat av en vagg som jag har tvingats kampa med. Det ar lite av en drog, man far en kick varje gang!

2008-02-13 @ 17:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0